Badebutikk

Kjøp badeutstyr i vår helt egen og splitter nye nettbutikk!

Kurs

Det er aldri for tidlig eller sent til å lære å svømme. Meld deg på kurs i dag!

Ta kontakt med oss for spørsmål om svømmeopplæring!

Livredingskurs

Vi har kurs ute og innendørs.

Vi oppfordrer alle som har ansvar for andre og oppholder seg utendørs i, eller i nærheten av vann til å ta livredingskurs ute. Grunnen til dette er store forskjeller på redningsforholdene ute og i et basseng .

Utekurs med årlig prøve:

Kurset består først av en teoridel med prosedyrer samt trening på HLR (Hjerte- og lungeredning) ca en time i deres lokaler. Praksis i vann gjennomføres i deres lokalmiljø der dere ferdes, tiden dette tar avhenger hvor mange vi er. Utlevering av kompetansebevis.

Kurs i basseng med årlig prøve:

Kurset består først av en teoridel med prosedyrer samt trening på HLR (Hjerte og lungeredning) i avtalt lokale ca en time. Praktisk gjennomføring i basseng, tiden dette tar avhenger av hvor mange vi er. Utlevering av kompetansebevis.

Hva bør jeg ha med ?

Innekurs : Badetøy, håndkle, såpe og klær til å svømme i (langermet og langbukser) ,vannflaske .

Utekurs:  Badetøy,håndkle,såpe og klær til å svømme i. Anbefaler vi å skifte inne til badetøy under klær vi skal svømme i før vi går til bestemmelsesstedet . Ta med to håndklær og varmt og praktisk tørt tøy, vannflaske.

Dere kan ha med våtdrakt til deler av svømmingen. (Men det er ikke nødvendig da vi ikke er lenge i vann)

Instruktører

Mathias Wiik

Livredingsinstruktør utdannet av NLS

Svømmeinstruktør hos Elisabeths svømmeskole

Erfaring fra sivil og militær dykking

Studerer beredskap og krisehåndtering ved høyskolen innlandet

Undervannsfotograf

Elisabeth Wiik

Svømme og livredningsinstruktør siden 1996,

udannet av Norges Livredningsselskap på Idrettshøyskolen i Oslo.

Daglig leder i Elisabeths svømmeskole og Wiiks as

Er utdannet og jobber også som Lifecoach NLP og Hypnoseterapaut