Badebutikk

Kjøp badeutstyr i vår helt egen og splitter nye nettbutikk!

Kurs

Det er aldri for tidlig eller sent til å lære å svømme. Meld deg på kurs i dag!

Ta kontakt med oss for spørsmål om svømmeopplæring!

Velkommen til Elisabeths svømmeskole

Elisabeths svømmeskole ble etablert i 1996,kursene våre holdes i tre svømmehaller i Bærum. Vi har gode parkeringsmuligheter ved alle våre kurssteder. Alle våre bassenger har god vannkvalitet og ventilasjon.

Livredningskursene hodes i basseng og utendørs i sjøen på avtalt sted.

FRITIDSSTIPEND Bærum kommune ønsker at alle barn og unge skal ha samme valgmulighet til å delta i organiserte fritidsaktiviteter. Sjekk kommunens sider om fritidsstipend.

Les artikkel om babysvømming hos forskning.no

Babysvømming

Ved flere av kursstedene har vi også rom der dere kan slappe av før og etter svømming.

Foto

Vi tar undervannsbilder to ganger i året av de som ønsker ! Fotograferingen betales til fotografen som kommer, kr 400,- og dere får tilsendt bildene på mail !

Barn som har gjennomgått 6-ukers kontroll og som har passert 4 kilo kan begynne med babysvømming. Det er aldri for sent å begynne med svømming!
De som er nybegynnere etter fylte 6-7 mnd. begynner på videregående kurs som passer barnets alder.

NRK super Radio var på besøk!
Små mennesker store opplevelser!
Klikk her for å lytte

Svømmekurs

I Bærum har vi også svømmekurs for voksne og barn fra skolealder nybegynner og videregående.
På disse kursene er barna alene i vannet med instruktøren, dere foreldre må gjerne sitte og se på om dere ønsker det.
På småbarnsvømming samt 4-6 årskursene har barna med seg en voksen i vannet.

Vi er for tiden seks instruktører som alle er utdannet og har autorisasjon fra Norges Livredningsselskap eller Norges Svømmeforbund. Vi gjennomgår årlige livredningsprøver og nødvendige oppfriskningskurs.

RING OSS GJERNE PÅ KONTORET, VI HAR INGEN FASTE TELEFONTIDER DA VI FOR TIDEN ER MYE I BASSENGENE.

Legg gjerne igjen en beskjed på telefonsvareren eller send en e-post så svarer vi når kontoret er betjent.

VI ØNSKER ALLE NYE OG TIDLIGERE ELEVER VELKOMMEN